Editorial vară 2016

Forme, culori, materiale, modele. Cu alte cuvinte, design! În decor apare un candelabru, o lumină caldă învăluie decorul, un accent, o linie dreaptă şi clară de mobilier sau, din contră, elemente baroc se remarcă în ambient, o decoraţiune în stil contemporan desăvârşeşte atmosfera. Altfel spus, stil! Sunt cuvintele lui Karim Rashid, pe care le-a rostit în toamna anului trecut, la Bucureşti, şi care exprimă exact stadiul actual atins de revista Căminul, sintetizat prin logo-ul „DESIGN ŞI STIL”.

Ca produs, Căminul este un reprezentant tipic de revistă glossy; ca obiect, este, fără doar şi poate, unul de design, şi nu unul oarecare. Această revistă spune o poveste, o poveste de succes, poate fi privită, răsfoită, pipăită. Transmite energii, vibraţii, trăiri, emoţii, sentimente, într-o măsură incomparabil superioară altor produse de tip site.

Secretul longevităţii publicaţiei constă, fără îndoială, în faptul că a reuşit în permanenţă să se reinventeze. Practic, în decursul timpului, Căminul s-a transformat dintr-o revistă de amenajări interioare într-una de design.

Culoarea anului aleasă de Căminul la ceas aniversar, şi anume verdele, are puterea de simbol. Este culoarea primăverii, a renaştererii, care arată că această publicaţie se reinventează continuu. Pe de altă parte, este culoarea ecologiei – una dintre tendinţele majore ale zilelor noastre –, o prezenţă constantă în cadrul revistei.

În forma actuală, Căminul promovează calitatea (cea autentică), inovaţia şi soluţiile premium. Farurile călăuzitoare sunt târgurile internaţionale de top (Milano, Paris, Frankfurt, Köln), acolo unde se întâlnesc designerii de mare valoare şi se decantează tendinţele.

 

 

 

 

 

Be first to comment